15 August 2011

1Kampus.com - Contest : Saya mahu duit raya! Yeah!

Salam sejahtera dan selamat pagi kepada anda semua.

Pagi-pagi lagi aku dah cek e-mel aku. Kot-kot ada e-mel layang dari secret admire kan, mana lah tahu. Berdebar-debar, dup dap dup dap, excited, semua dah bercampur-aduk, digaul menjadi sebati. Lepas tu tak tahu nak buat apa. Tak pe, abaikan.

First, aku suka cek e-mel kat spam dulu. Bukan apa, kata spam kan. Tertanya-tanya la siapa yang ada hantar e-mel kat aku selain member-member je kan. Tengok sekali lalu je, from 1Kampus.com. Siapakah tuan punya e-mel tersebut? Jom! Siasat.

**********
website 1Kampus.com

1Kampus.com ni merupakan sebuah laman web komuniti yang menggabungkan seluruh pelajar dari Malaysia tanpa mengira kaum dan agama. Agak-agak korang, tercapai tak target komuniti ni nak menggabungkan seluruh pelajar yang ada ni? Bagi aku, InsyaAllah boleh tercapai dengan usaha yang tegar dan bersungguh-sungguh dalam mempromosikan laman web komuniti ni. Semuanya bermula dari kita.

Keahlian 1Kampus.com ni terbuka untuk semua golongan. Tapi aku tak pasti warga emas pun boleh join ke tak. Sebab dia cakap keahlian tidak terhad kepada pelajar saja. Budak-budak yang masih sekolah, mungkin yang bakal masuk universiti atau kolej, mahasiswa universiti, kolej, institut perguruan, kejururawatan, mahupun alumni dari IPTA atau IPTS sangatlah dialu-alukan. Tapi budak tadika tak perlu rasanya.

Laman web komuniti 1Kampus.com ini juga turut mengalu-alukan keahlian dari pelajar Malaysia yang sedang belajar kat luar negara. Bersepah-sepah kan pelajar Malaysia kat sana. Baguslah dapat menimba ilmu pengetahuan dan pengalaman di perantauan. Tapi jangan lupa, pulanglah di hari raya!


Bercakap fasal raya ni, 1Kampus.com ni jugak ada buat satu contest yang berslogankan “1Kampus.com Saya mahu duit raya! Yeah!”. Siapa-siapa nak duit raya lebih tahun ni, boleh join. Caranya? Senang saja. Buat satu entri yang menarik fasal komuniti 1Kampus.com ni. Macam yang aku dan orang lain buat, sambil-sambil tu boleh isi masa lapang.

Syarat-syarat penyertaan :
1.    Peserta kena terdiri daripada ahli 1Kampus.com. kalau belum join, silalah. Guna FB pun boleh. 
2.    Buat satu entri yang menarik berkenaan “1Kampus.com” di blog. 
3.    Letak link 1Kampus.com kat bawah entri yang dah siap. 
4.    Kongsi link blog di FORUM 1Kampus.com - ( http://bit.ly/rayacontest )

Korang jugak boleh join komuniti 1Kampus.com ni kat Facebook dan Twitter. Semoga berjaya kepada para peserta yang lain :)


MAAF! ENTRI TAK BERAPA BEST. KALAU TAK RAJIN NAK KOMEN, LIKE SAJA PUN DAH OK :)

4 comments:

Kaki Wayang said...

Good luck yer

Baca kat sini pulak..

http://informations-the.blogspot.com/2011/08/betol-betol-hangat-contest-raya-2011.html

Unknown said...

pon ok jugak ni.. terbaik...

nadeafu chan said...

@ Kaki Wayang & AcidFlynN : terima kasih :)

yaya said...

hehe...tenQ...gud luck to @nadeafu chan jugak !! salam ukhwah =)

Post a Comment