08 March 2011

Jepun lagi : Ucapan perpisahan

1.   Saya mesti pergi segera
      Sorosoro ikanakereba-nari-masen

2.   Sila datang lagi
      Zehi mata okoshi-kudasai

3.   Saya harap dapat bertemu anda lagi
      Mata oai-shimashoo

4.   Bilakah kita dapat bertemu lagi?
      Kondo-wa itsu oai-deki-masu-ka

5.   Saya akan jumpa awak pada hari Isnin
      Getsyuoobi-ni oai-shimashoo

6.   Saya akan jumpa anda segera
      Chikajika mata aimashoo

7.   Saya gembira kalau dapat datang lagi
      Mata kitai-desu

8.   Sila sampaikan salam sejahtera saya kepada En. Tanaka
      Tanaka-san-ni yoroshiku otsutae-kudasai

9.   Sila sampaikan salam saya kepada semua orang
      Minasama-ni yoroshiku

10. Jaga diri 
      Ki-o tsukete

11. Harap anda jangan bekerja keras
     Amari muri-o shinaide-kudasai

MAAF! ENTRI TAK BERAPA BEST. KALAU TAK RAJIN NAK KOMEN, LIKE SAJA PUN DAH OK :)

1 comment:

Post a Comment