22 May 2011

Sudah bertukar

Masa aku tengah bizi-bizi menjejak kembali followers yang dah tinggalkan link dorang, tiba-tiba aku jadik terkesima, terpempam, terkaku, bibir membeku lidah terkelu. Ok! Yang tu tipu! Terkejut jap. Sebab aku jumpa blog yang sama tajuk dengan blog aku..


Bila aku klik kat link live.laugh.love tu, ternyata yang keluar bukan blog aku. Blog kawan dia la. Tak sangka pulak boleh sama. Tapi aku tak kesah pun. Sebab nya kita selalu dengar 3 words tu. Korang pun pernah dengar kan?


Then bila korang terjumpa atau terklik banner yang macam kat atas ni, dah takkan keluar dah blog aku. Sebab aku dah tukar url dia. Nama blog pon aku dah tukar. Main petik je ape yang terlintas kat kepala ni. Haha.


Masa aku mula-mula buat blog ni pun, aku tak tahu kenapa 3 words tuh yang berlegar-legar dalam kepala otak ni. Then, aku pun letak la 3 words tuh sebagai tajuk blog aku.

Selamat berblogging! :)


MAAF! ENTRI TAK BERAPA BEST. KALAU TAK RAJIN NAK KOMEN, LIKE SAJA PUN DAH OK :)

2 comments:

Saifad Effa said...

nsb baek anda pantas bertindak.gudjob~

nadeafu chan said...

@ Saifad Effa : hehe pantas bertindak pun abes semuanya hilang huuu

Post a Comment