12 April 2011

Buat pertama kali dalam hidup

Salam kepada pembaca sekalian.

Semalam aku dapat hadiah bestday dari seseorang. Seseorang yang tak disangka-sangka. Sekarang ni masih lagi dalam mood terkejut. Terkejut ke? Apa hah perkataan lain yang sesuai?

Pukul 12 lebih sikit tengah malam semalam, kawan kepada kawan baik aku call dia. Kata nya nak jumpa dia. Siap tanya lagi, "Adik mana?". Dia pun jawab, "Ni ada ni..".

"Haa..bawak lah sekali. Ada benda nak kasi kat dia. Nanti dalam pukul 12 lebih, sampai la". 

Ok. aku masih lagi dalam mood kelabu asap masa tu. Nak tak nak ikut je la gi teman kawan aku jumpa kawan dia.

birthday gift
Hadiah ni telah diserahkan oleh kawan kepada kawan aku tadi. Bila dia jumpa seseorang tu pun aku tak tahu. Jumpa kat mana pun aku tak tahu. Tak sempat nak tanya. Dia sendiri nak cepat sebab nak hantar along dia. Gie mana? Aku pun tak tahu. Da tengah-tengah malam macam tu, semua benda aku tak tahu. Haha.

Nak tahu apa isi dalam dia? Jeng jeng jeng!

ada kotak hitam hehe

dompet body glove :)
Buat pertama kali dalam sejarah hidup, aku dapat hadiah macam ni, dan dari seseorang. Sape seseorang tu? Teman tapi mesra? Itu tajuk lagu yang ratu nyanyi.Ok!

Terima kasih ye! :)

p/s :
Genap setahun dah handset yang aku guna, hadiah hari lahir pemberian ayah :)

MAAF! ENTRI TAK BERAPA BEST. KALAU TAK RAJIN NAK KOMEN, LIKE SAJA PUN DAH OK :)

7 comments:

Miecyber said...

Congratss...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

Syafadillah Kamal said...

perghhh..kul 12 lbh kite kuar bilik ek.x penah2 wat cmtu..uhuhu

nadeafu chan said...

@ Miecyber : terima kasih :)

@ Syafadillah Kamal : ahha tahu tak pe..da sedap2 tengah tido haa

Syafadillah Kamal said...

erk..tido ke?awak stady kan~ ;p

nadeafu chan said...

@ Syafadillah Kamal : eh manada la..saya stadozz jugak

RaTu SaLju said...

siapakah gerangan yg memberi adiah uh...huhuhu~
beznyer dapat adiah bezday....=(

nadeafu chan said...

@ RaTu SaLju : ala..nanti dah masuk u merasa la mcm nih hihi

Post a Comment