24 April 2011

Beban penat lelah sudah berbalas

Salam kepada pembaca semua.

Lebih kurang seminggu je lagi masa yang aku ada kat kampus ni. Saki baki ni akan aku gunakan untuk bergembira bersama kawan-kawan.. Semestinya, mesti mau! Sebab dorang jugak, aku berjaya menyiapkan projek akhir tahun aku.

Hari tu aku dah print dan hantar untuk binding sekali. Dan inilah hasilnya.

satu salinan untuk simpanan peribadi

lagi dua salinan kene hantar kat program

tajuk tesis aku

macam tak caya Sm. Sn (Kep.) :)
Terima kasih sangat-sangat kat dorang. Tapi sayang.. Aku tak boleh nak letak nama dorang semua kat bahagian penghargaan tesis ni.. Sob sob sob! Takpe! Nanti aku buat satu entri khas.. Penghargaan untuk korang. Anggap je la kunun-kunun aku letak dalam tesis aku ye!. Sayang korang!

p/s :
The pain you're feeling can't compare to the joy that's coming. Thank you so much guys! Love you!


MAAF! ENTRI TAK BERAPA BEST. KALAU TAK RAJIN NAK KOMEN, LIKE SAJA PUN DAH OK :)

No comments:

Post a Comment