12 March 2011

Tak suka bulan April

Letih!

Banyak gila benda yang nak kena pikir. Nak pikir pun bukannya boleh pikir saja-saja ja. Tak habis pikir naya je kang.

Kenapa aku tak suka bulan April? Sedangkan hari lahir aku pun bulan April jugak. Eh..eh! Apehal pulak tak suka ni? Mengong!

Antara sebab-sebabnya ialah :

1 April :
Aku kena hantar salinan viva. Viva tu apa? Sejenis kereta keluaran perodua. Hampeh! Aku pun tak tahu. Nak grad kene setel benda alah tu dulu. 

Entah-entah pensyarah tu main-main je kot. Maklumlah April Fool!

5 - 6 April :
Hari yang dinanti-nanti oleh semua pelajar-pelajar tahun akhir kos aku iaitu viva. Heaven!

27 April :
Sudah kena hantar hardcopy tesis. Kalau tak free-free je dapat E. Amacam? Nak gred E?


Aku dah bulat besar-besar kat kalendar yang aku dapat free je kat MPH Mid Valley ni. Nampak macam serabut la bulatan tu, seserabut otak aku =.=


Kat pesbuk pun ada budak kos dah create event. Dia siap buat kat group lagi tu. Buat reminder untuk budak-budak kos yang lain jugak!

Mahu sambung menulis bab 4. Ada sangkut-paut dengan April jugak tu. Sebab angka 4.

Sekian!

p/s :
Sape nak tolong aku menaip? Angkat kaki!

MAAF! ENTRI TAK BERAPA BEST. KALAU TAK RAJIN NAK KOMEN, LIKE SAJA PUN DAH OK :)

2 comments:

kaizen said...

selamat berviva....wahahaha

nadeafu chan said...

@ kaizen : muahahaha terima kasih! :)

Post a Comment